Thursday, July 28, 2011

对于我的[曾经拥有]

默默送给我的xx们,
祝你们幸福 ^^

Inspired from 吴若权的[错过你,遇见爱]

7 comments:

Sl3epYbOnG said...

sheerah,

看到你的这段文字我的心好像被针刺到一下。
我也买了一些吴若权的书,
但是我怎么没有看到这本 :(
新书吗?不是吧

Calvin Sze said...

我突然很好奇~你有多少个x?两个?因为你放“xx”hohoho!! 我开始八卦了

Sheerah said...

jessy, just bot it 3 days ago....
calvin, its for me to know, for you to find out.... lalalallalalla..... hehehehehe...

Calvin Sze said...

it will be easy if u tel me~ xD haha

vivacela said...

la la la..i can't read!

Yiing2 said...

I know. It's Ali, Abu and Ahmad.

Doris Lim said...

看到了你的分享,心里有很深的体会。愿天父都能让我明白,也能让我成为他人的祝福 。。。